Disleksijas agrīnā identificēšana un iejaukšanās ir būtiska un var mazināt vai pat novērst disleksijas nodarīto kaitējumu turpmākajās izglītības stadijās. Šī grāmata piedāvā ieskatu zinātniskos pētījumos, kā arī sniedz praktiskus ieteikumus skolotājiem, kas strādā pirmsskolas izglītības iestādēs un sākumskolās, kā radīt un pielāgot mācību vidi, lai tā būtu piemērota bērniem ar disleksiju. Grāmatā ir aplūkoti mācību līdzekļi un materiāli, kas ir paredzēti lasīšanas, pareizrakstības, rēķināšanas, valodas prasmju, sociālās un emocionālās attīstības un problēmu risināšanas prasmju apguvei.
Gevins Rīds ir konsultants, psihologs un profesors ar starptautisku pieredzi. Viņš ir Helēnas rkelas Disleksijas centra vēstnieks Apvienotajā Karalistē un dzīvo Edinburgā un Vankūverā.